… a začal dýchať..LASKA a VĎAČNOSŤ …

03.11.2012 10:50

  ... keď som s dýchaním skončil, cítil som sa ako znovazrodený ...  

Takže dýchajme a vnímajme svoje srdiečko. Kam nás chce zaviesť??? Nasledujme ho...

 

No včera večer, keď som krmil naše prasiatko behali mi hlavou rôzne myšlienky ... No a jedna sa mi celkom zapáčila ... Zauvažoval som nad tým našim prasiatkom. Čo všetko potrebuje by bolo spokjojné a šťastné? Dva až trikrát do dňa dobre nakrmiť, vyčisťiť ohrádku od výkalov ( Je veľmi čistotné. Kalí do jednoho kúta. A to ľudia často zneužívajú jeho meno ... na poukázanie zlého ľuďom), dať mu na ležovisko troška slamy ... Ak má týchto pár vecí zabezpečených, bude si spokojne krochtať ... Zamyslel som sa asi nad tým preto či aj my ľudia sme tak nenáročný... Kto, alebo čo v nás zmenilo naše nároky na život???? Nechceme snáď viac ako nám postačuje na spokojný a šťastný život?..... Uvažoval som, že práve toto je možno riešenie budúcnosti. Zľaviť z našich nárokov na životné podmienky a tešiť sa z toho čo máme a stačí nám aby sme mohli žiť.... ...  

Nikdy som náročný nebol. No a často ma hnevá ak okolie ako školy, poniektoré úrady a iné inštitúcie úplne zbytočne zaťažujú ľudí požiadavkami, ktoré nemusia byť..