Trojitý Plamen

11.11.2012 17:50

Trojitý plamen, neboli božská jiskra je semínko Božství v nás. Je to semínko Vnitřního Krista, Vnitřního Buddhy.

 

Trojitý plamen sídlící v srdeční čakře ztělesňuje stejné kvality – Lásku, Moudrost a Sílu – jenž jsou demonstrovány v srdci Stvořitele, ale také ve středu „Já jsem Přítomnost“ a v srdci našeho Vyššího Já.

 

Trojitý plamen se nachází v tajemné komoře srdce. Je osmým paprskem a osmi listou čakrou a tedy takovým předsálím 12ti listé srdeční čakry.

 

 

 

 

 

Srdeční čakra – vaše cesta k Božství

 

Srdeční čakra je spojovacím článkem duše k božství. To proto, že

Já jsem Přítomnost vložila duchovní plamen – vlastní esenci - do každého srdce. Tento plamen je také esenci Boha, protože „Já Jsem Přítomnost“ je právě vyzařováním Boha.

 

Přímo ve vašem chrámu těla jsou tři ohnivé plameny Svatého Ducha – růžový, žlutý a modrý pulzování žijicího plamene. Tímto nebeská trojice získává své vyjádření ve světě hmotné formy. Energie Otec (modrá), Syn (žlutá) a Duch Svatý (růžová) jsou zářivě nádherné v srdci člověka.

 

Také související s trojici – tělo, mysl a duch – trojitý plamen dodává lidské potřeby pro

 

  • Sílu těla být v chodu (víra a dobrá vůle Božského úmyslu)

 

  • Moudrost k výživě mysli (osvícení a správné užití vědění Zákona)

 

  • Lásku k naplnění osudu duše ve vědomém vnějším zhmotnění (spravedlivé a milosrdné soucítění, které je vždy odměněno individuálním tvořivým uspokojením)

 

 

Plamen v srdci je osobní ohnisko Posvátného Ohně. Je to naše příležitost stát se jedním se svým Vyšším Já, ať již to nazýváme Kristem, Buddhou, Tao, nebo jinak.

Je to potenciál našeho Božství čekající na moment propuknout do bytí v naší lidskosti.